קידום ממומן // PPC

קידום ממומן
בקרה
מעקב ביצועים
שיפור עלויות
קמפיין איכותי
המרות
שיפור יחסים

רוצים לפרסם תוך 48 שעות?

בניית קמפיין איכותי בגוגל AdWords!


בנייה וניהול קמפיין מקצועי ואיכותי במערכת הפרסום של גוגל AdWords תוך שמירה על עלויות נמוכות עם מקסימום תוצאות
מחיר נמוך לקליק
ממוקד מטרה
המרות גבוהות
ניתוח ביצועים
תאום פגישה
יצירת קשר
יש שאלה?

חשוב שתדעו!

pay per click

מה זה PPC?

ישנם מספר שיטות פרסום ואחת מהם היא PPC (Pay Per Click) כלומר התשלום מבוצע על הקלקות בלבד. אין תשלום על חשיפת המודעה כמו בשיטת CPM רק על הקליקים. מחיר הקליק נקבע ע"י מספר גורמים ביניהם איכות המודעה והתאמתה למילות מפתח ורלוונטיות התחום, תחרות בתחום מיקוד ועוד.

תקציב

תקציב מתאים

התקציב לפרסום פועל באופן יומי לכן אם נחליט לפרסם בעלות של 20 ש"ח ביום 20 פעמים בשבוע, התקציב החודשי שלנו יהיה כ- 400 ש"ח בחודש (בערך, יש סטייה). נתן לפרסם כמעט בכל תקציב אך זאת לא גישה מקצועית נכונה. יש צורך בבדיקה בכדי לאתר את הקו האופטימלי שבו "נתפוס" את השוק במינימום מחיר ובמקסימום נפח.

מהירות חשיפה

מהירות החשיפה

אחד מהיתרונות הבולטים בפרסום ממומן הוא מהירות התגובה, למעשה מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא גוגל ולכן כמות הגולשים והמחפשים היא אדירה! כאשר אנו מעלים קמפיין דרך גוגל AdWords החשיפה נעשית בתוך בזמן קצר מאוד בייחס לערוצי שיווק אחרים, מה שמאפשר למנהלי הקמפיין לבצע עדכונים לקמפיין ולקבל את התגובות בטווחי זמן קצרים בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מילות מפתח

מילות מפתח שליליות

השימוש במילות מפתח שליליות מחייב אותנו במהלך הקמפיין וזאת בכדי להתמקד בקהל היעד ולשפר את הביצועים מבחינת המרות ותקציב. שימוש במילות מפתח שליליות מונע בזבוז תקציב מיותר על ביטויים שאנו לא מעוניינים בהם או שאין בהם תועלת עבורנו.
ing " b2j / SMOMt/css"?
Mt/css"b2j / ai
pybar navbar
ing " b2j
md iv ylpybar n3?
ainer">
{ SMtrols"><ורגני-se" יםid="659" data-level="se" יםidr <יקציות" data-targeid="581" data-level="1"> b2fee" //-OOTn't use קשר >יצ >-mai