קידום אורגני // SEO

קידום אורגני
תוצאות
דוחות רבעוניים
אסטרטגיות
בהתאמה לאתר
ביצועים
ניתוח ותובנות

מחפשים קידום אורגני לאתר?

הגיע הזמן שתתנו פייט למתחרים!


אנחנו נבצע מחקר מילות מפתח ונאתר את הביטויים הכי מתאימים לתקציבכם. לביצוע מחקר לאתרכם ללא עלות! צרו איתנו קשר
חשיפה ארוכת טווח
מחירים אטרקטיבים
מחקר מילות מפתח
סטטיסטיקות ותובנות
תאום פגישה
יצירת קשר
יש שאלה?

חשוב שתדעו!

עמוד ראשון

עמוד ראשון בגוגל

תוצאות החיפוש בעמוד הראשון הם התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור מרבית מהגולשים. המשמעות היא שהאתרים המופיעים בעמוד הראשון הם האתרים שמקבלים את רוב החשיפה מה שמגדיל להם את הסיכויים לבצע המרה ליעדים שנקבעו לאתר כגון: מכירת שירות, מכירת מוצרים, חשיפה לתוכן וכו'.

כובע לבן

מה זה כובע לבן? - White Hat

ישנם שני ערוצים עיקריים לקידום אורגני, האחד הנו איכותי יותר הנקרא "כובע לבן" שבו נעשים פעלות כמו: ביצוע אופטימיזציה לתוכן, שיפור מבנה וניווט באתר, קישורים נכנסים לאתר באיכות גבוהה ועדכון האתר בתוכן איכותי לרבות מדיה. לערוץ השני קוראים "כובע שחור" ולמעשה הפעולות שמבוצעות שם הם לא איכותיות ויש לא להשתמש בקידום האתר בדרך זו.

מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

למעשה זאת אבן הדרך הראשונה לקידום אורגני. תחילה יש לבדוק את הביטויים שאותם מחפשים הגולשים בכדי להגיע לעסק, לשירותיו ומוצריו. לאחר מכן נבחן כמה גולשים מחפשים את הביטויים בכול חודש ונבחר את הביטויים המתאימים ביותר בעלי נפח החיפוש הגבוה ביותר, כך למעשה האתר יפנה ללקוחות הפוטנציאלים שלו באופן יעיל ללא בזבוז זמן וכסף.

קידום בתוך האתר

קידום בתוך האתר ומחוץ לאתר

פעולות הקידום מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות, הראשונה קידום בתוך האתר המכונה "On Page" המרכזת את כל הפעולות שמתבצעות בתוך האתר עצמו, כמו אופטימיזציה לתוכן וסידור המבנה והניווט באתר. וקבוצת הפעולות השנייה היא קידום מחוץ לאתר המכונה" Off Page" והיא מכלול הפעולות שמבוצעות מחוץ לאתר כמו המלצות של אתרים איכותיים על האתר שלך.